24. ožu 2011.

Pijani seitan

Za one koji ne jedu meso prilikom Uskršnjeg posta, dobro će doći ovaj recept, koji nadoknađuje sve naše potrebe za proteinima i drugim nutrigentima.
Kao i mnoge od namirnica koje navodim u mojem blogu, seitan se kupuje u prodavnicama zdrave hrane. Obično je u vakumiranom pakovanju, sirov ili već pečen. Ja češće kupujem sirov, jer se vrlo brzo sprema. Pakovanje koje ja kupujem, obično ima 3-4 šnicle, što je dovoljno za dvoje ljudi, tako da sami procenite koliko Vam je potrebno za obrok.
 
Da se ne ponavljam, o seitanu sam već pisala; možete pročitati u postu Seitan u umaku od pečurki.

Glavicu crnog luka sitno iseckajte i dinstajte na malo maslinovog ulja. Dodajte 2 čena sitno seckanog belog luka, dodajte 200 gr zamrznutog graška i 200 gr seitana iseckanog na kockice. Začinite morskom soli, dodajte malo mirođije, origana, 1 dcl gustog paradajz soka i 1 dcl crnog vina.
Dinstajte 20-ak minuta dok grašak ne omekša i služite uz prilog: pirinač, kačamak, njoke, pečeni krompir ili testenine.

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu igre Ajme, koliko nas je (tema: vino), martovskoj domaćici Valentini.

Protected by Copyscape Online Plagiarism Tool

4 komentara:

  1. Divno izgleda.Potrazicu seitan ,volela bih da probam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Sandra,jako su privlačne ove tvoje slike jela.MOLIM te kazi mi kako da se uclanim,da ovo kuham jer mi se suprug razbolio i svi su mi preporucili makrobiotiku,koju sam vec pocela kuhat,ali nedostaju mi ovako lijepi recepti.Odgovori mi,molim te!Srdacan pozdrav
    Marika Crljen email:marikacrljen@yahoo.com
    Unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Marika,
    Ne morate se nigde "uclaniti".
    Recepti na ovom blogu nisu bas makrobioticki (koristim makrobioticke namirnice u receptima), ali su svakako bolji od brze hrane i onoga sto nam se nudi... Zaista mi je drago ako pokusate neki da pripremite po mojem uputstvu. Svako dobro!

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...