23. ožu 2011.

Čokoladni mafini

Čim sam pročitala post o mafinima na krasnom dvojezičnom blogu Bite my cake, proverila sam da li imam sve sastojke i bacila se na posao!
Često radim sasvim zdrave varijante mafina koje jedemo za doručak, ali volim ih i sa čokoladom. Obično je seckam, ali mi se sviđaju i mafini sa rastopljenom čokoladom... Ovu, desertnu varijantu već obožavam! Samo sam je malo prilagodila svom načinu ishrane, koristivši namirnice koje sam trenutno imala u kuhinji.

Prvo sam potopila jednu mandoru u toplu vodu sa malo sirćeta, morske soli i sode bikarbone u nadi da će to pomoći da otklonim sve ono štetno, što bi se eventualno moglo naći u kori agruma. Inače, navukla sam se na sok mandore, jako su sočne!

U šerpici sam, na laganoj vatri otopila 100 gr sojinog maslaca i 75 gr crne čokolade.
Ručnom žičanom mučkalicom umutila sam jedno malo domaće jaje sa 120 gr smeđeg šećera, malo sićušnih semenki vanile, 250 ml pirinčanog mleka (razređenog do gustine običnog mleka) i dodala narendanu koru mandore.
Prosejala sam (od viška mekinja) 250 gr sveže mlevenog integralnog pšeničnog brašna sa 1/3 kaf.kašićice sode bikarbone i sve dodala prethodnoj smesi, ne mešajući previše.
Mandoru sam ogulila od preostale kore, sitno iseckala i dodala smesi, lagano promešavši.
Napunila sam 12 silikonskih maffin kalupčića i stavila peći u prethodno zagrejanu pećnicu na 190 stepeni, 25 minuta.
I dok sam napisala post i stavila fotke - mafini su nestali! Ajmo, ponovo!
Hvala Tamari na divnom receptu!



Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

Broj komentara: 9:

  1. Super recept, volim to maslac od soje i smeđeg sećera. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Sandra, ti si mene oduševila ovom svojom zdravijom verzijom, svaka čast na trudu, jako mi se sviđaju ove izmjene!
    Odlično izgledaju muffini, tako sočno, mogu misliti kako divno mirišu. Hvala ti što si probala!

    OdgovoriIzbriši
  3. @Miodrag: E, pa, kada pravi majstor kaze, to prija! Hvala, pozdrav i tebi!

    @Tamara: Hvala tebi sto si me inspirirala da napravim Tvoj recept. Zaista je odlican! Znala sam odmah cim sam ga videla!
    P.S.
    Dve ture sam radila sinoc, pa je ostalo i za dorucak!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prefino izgleda a i u ukus ne sumnjam ni najmanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepi su i što je najbitinije zdravi!!:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni mafini, kao i uvek, od tebe možemo naučiti, kako se zdravo hraniti...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajoj, kako me svi izazivate s ovim divnim muffinima :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...