8. sij 2011.

Zeleni namaz

Ovo je skroz jednostavan i nekome možda uobičajen namaz, ali ja sam toliko zadovoljna novim i jednostavnim otkrićem da ga moram podeliti sa vama!

Neki dan sam napravila spanać na uobičajeni način: ugrejala sam 3 supene kašike nerafinisanog suncokretovog ulja, dodala punu kašiku integralnog brašna i tri čena sitno seckanog belog luka, dodala 250-gramsko pakovanje zamrznutih briketa spanaća, dodala malo sojinog mleka (ne volim da je retko), začinila sa malo morske soli i aleve paprike i kuvala do otapanja spanaća.
Nisamo neki obožavaoci spanaća i pojelo se koliko se pojelo, a ostatak sam stavila u frižider. Uveče, razmišljajući šta bih namazala na hleb, uzmem činiju sa spanaćem koji se u frižideru stvrdnuo poput paštete - namažem ga na integralni hleb - i oduševim se ukusom!
Svakako ću to zadržati kao ideju za zgodne sendviče sa kvalitetnim integralnim hlebom, prilikom nekog narednog posluženja!
Naravno, ovakav namaz može potrajati nekoliko dana u frižideru.

Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

2 komentara:

Hvala Vam na poseti i komentaru koji ce biti objavljen nakon moderiranja! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...